Ik ben gebeld

Ik ben gebeld door MIND

pexels-a-darmel-7710229

MIND belt alleen mensen die hiervoor hun toestemming hebben gegeven. Dit kan zijn naar aanleiding van bijvoorbeeld het online aanvragen van een brochure. Of het ondertekenen van een petitie en/of aanmelding voor een challenge.

Waarom bellen wij?

We doen dit om mensen te informeren over de ontwikkelingen op het gebied van psychische gezondheid, over de activiteiten van MIND en/of om (extra) steun te vragen. Dit is een persoonlijke manier van contact en dit geeft ons ook de mogelijkheid te luisteren naar wat er leeft bij de mensen en hen te bedanken voor steun of interesse in de organisatie.

Wie bellen?

We werken met verschillende goed aangeschreven telemarketingbureaus. Deze worden regelmatig door ons geïnformeerd over de meest actuele informatie en ontwikkelingen. En we hebben nauw contact met de telemarketingbureaus over de wijze van bellen en de reacties die we van mensen ontvangen over de gesprekken.

Hoe dien ik een klacht in over telemarketing?

Als je toch niet tevreden bent met de manier waarop je bent gebeld, dan horen we dit natuurlijk graag. Of als je niet meer door ons telefonisch benaderd wilt worden. Je kunt dit doorgeven door een e-mail te sturen naar info@wijzijnmind.nl. Of contact opnemen met ons op telefoonnummer 033- 303 2333. Dan zullen we je klacht direct in behandeling nemen.

Met welke telefoonnummers bellen wij?

We gebruiken meerdere telefoonnummer om mensen te benaderen. Hieronder vind je een overzicht van de huidige telefoonnummers. Of telefoonnummer die we tot 6 maanden geleden gebruikt hebben.

  • 033-2011045
  • 033-2020360
  • 033-2020361
  • 033-2070137
  • 033-2070139
  • 033-2070141
  • 033-2070142
  • 033-2070143
  • 033-2070145
  • 033-2070149
  • 033-2070150
  • 033-2070151
  • 033-2070152
  • 033-2070153
  • 033-8080344
  • 033-8080615